Här är Sveriges mest sålda copyprinter

Canon imageRunner-ADVANCE C5030i är copyprintern om svenska företag får välja. Nu utnämner Info Source den multifunktionella modellen till Sveriges mest sålda copyprinter 2011.

Produktiva Canon imageRUNNER ADVANCE C5030i är särskilt anpassad till företagens höga krav på snabb kommunikation. Modellen har en utskriftshastighet på upp till 30 sidor per minut samt delar, skickar, skannar och faxar dokumenten genom några enkla knapptryckningar. Copyprintern håller även koll på utskriftskostnaderna så att företaget får mer över till annat.

Anticimex är ett av de företag som har valt Canon imageRUNNER ADVANCE c5030i för sin pålitlighet och kvalitet.
- I vårt jobb är det viktigt att ha pålitliga copyprinters som kan producera dokument och kundprotokoll av hög kvalitet, säger Anders Sedman IT-inköpsansvarig på Anticimex.  Canons copyprinters ger oss multifunktionella lösningar för vår dokumenthantering, vi använder samma enhet för att skriva ut, skanna och faxa.  Sen är det smidigt att copyprintern har funktioner som gör det lätt att dela filer med kollegor.

- Enheterna har även gett oss ökad kontroll över utskrifterna, vilket gjort att vi minskat utskriftskostnaderna med nära 20 procent. Detta betyder en stor kostnadsbesparing för oss med en personalstyrka på 1500 personer, bara i Sverige, avslutar Anders Sedman.

- Canon imageRUNNER ADVANCE c5030i är en pålitlig copyprinter som erbjuder företag en helhetslösning för sin dokumenthantering, säger Erik Åkens, produktchef för affärslösningar till kontor och grafisk bransch på Canon.

Skälet till modellens framgång är att den möter en ökad efterfråga av copyprinters som erbjuder flera funktioner i en och samma enhet.

För mer information om Canon imageRunner-ADVANCE C5030i:

För mer information, kontakta:
Erik Åkenes, Produktchef för affärslösningar till kontor och grafisk bransch

E-post: erik.akenes@canon.se