Supersnabb skanner från Canon

Canon lanserar nya skannern Canon imageFORMULA DR-6010C. Canon imageFORMULA DR-6010C erbjuder utöver den snabbaste färgskanningen på marknaden även flexibel dokumenthantering och högkvalitativa bilder. Skannern är dessutom en av de mest energisnåla i sin klass.

- Alla organisationer är under ständig press att vara så effektiva som möjligt och medvetenheten kring vilken skillnad en smartare dokumenthantering kan göra växer hela tiden, säger Homan Elfström, ansvarig för mjukvara och tjänster på Canon. Med den här skannern får företag en digital dokumenthanteringslösning som kan hjälpa att minska både kostnader och underlätta arbetsprocesser - utan att kompromissa med kvaliteten.

Canon DR-6010C processar upp till 60 A4-sidor per minut i färg med en upplösning på 300 dpi. Skannern kan hantera upp till 100 ark och dokumentmataren en rad olika format. Det finns också inbyggda funktioner som förbättrar bildkvaliteten på skannade dokument som automatisk bild- och färgjustering och borttagande av hålslagsmärken.

För mer information, kontakta:
Homan Elfström, Produktchef Mjukvaror och Tjänster
E-post: homan.elfstrom@canon.se