Obegränsad fotografering: Canon presenterar nya PowerShot och IXUS

Canon, marknadsledare inom digital bild, lanserar sju nya tillskott till kameraserierna PowerShot och IXUS. Här presenteras den perfekta lösningen, oavsett vad som fotograferas – en närbild tagen från avstånd med de tre nya PowerShot-kamerorna med superzoom, en utekväll med en av de tre nya kompakta IXUS-kamerorna, eller kreativ fotografering med nya PowerShot N2.

PowerShot SX530 HS PowerShot SX710 HS PowerShot SX610 HS PowerShot N2

IXUS 170 IXUS 165 IXUS 160

Fånga det oförglömliga, var du än är
PowerShot SX530 HS, PowerShot SX710 HS och PowerShot SX610 HS, flexibla kameror med superzoom, är perfekta för att på avstånd och i fantastisk kvalitet dokumentera allt som händer.

PowerShot SX530 HS står redo för praktiskt taget allt, med hela 50x optisk zoom och 100x ZoomPlus. Medan PowerShot SX710 HS i fickformat med 30x optisk zoom och PowerShot SX610 HS med 18x optisk zoom hjälper till att komma närmare svårnådda objekt. Autozoomfunktionen i alla tre modellerna håller kvar objektet i bildrutan genom att automatiskt identifiera antalet personer och justera zoomnivån till den optimala storleken. Intelligent IS säkerställer att varje bild blir skarp och tydlig. Efter tagning kan bilder och Full HD-filmer delas till smartphones och surfplattor med ett enkelt handgrepp och via inbyggd Wi-Fi och dynamisk närfältskommunikation (NFC).

En annorlunda kreativ vinkling – PowerShot N2
För kreativa, spontana foton har nya PowerShot N2 allt som behövs, direkt i handen. Den unika, symmetriskt fyrkantiga designen har innovativa objektivringar för att zooma och trycka av – från alla håll och kanter. PowerShot N2 har dessutom en ny pekskärm som kan vinklas 180o, och aktiverar det speciella ”selfie”-läget för fina självporträtt. Funktionen Kreativ bild har förstärkts och skapar många olika kreativa bildversioner av varje bild. Den intelligenta tekniken analyserar objektet och tar roliga, korta filmklipp med olika bildfrekvenser och effekter.

Tunn, elegant och kompakt – fotografera varhelst du befinner dig
IXUS 160, IXUS 165 och IXUS 170 gör det enkelt att föreviga roliga utekvällar eller upptäcka nya stadsvyer. De får lätt plats i fickan och är Canons minsta kameror hittills. IXUS 170 har hela 12x optisk zoom, IXUS 160 och IXUS 165 har 8x optisk zoom – enkelt att få med allt som händer. IXUS-kamerorna är lättanvända, ger fantastiska resultat och har en 20-megapixelssensor för detaljerade stillbilder. Smart Auto styr kamerainställningarna om man så vill, och kreativa filter ger roliga resultat på direkten.

Produkt
Rek pris inkl moms (ex moms)
Säljstart
PowerShot SX530 HS