Hantering av kundkommunikation
Effektivisera verksamheten och utforska nya sätt att engagera kunder genom att använda våra digitala kommunikationslösningar
Så uppnår du den rätta balansen med din strategi
Läs det tredje kapitlet i Canons e-bok och lär dig mer om hur ditt företag bör hantera kundkommunikation
Hur kan företag hantera kundkommunikation med dagens lagstiftning?
Med kunder som kräver både anpassning och sekretess kan det vara problematiskt att hitta rätt balans. 80 %2 av kunderna är mer benägna att göra affärer med ett företag om det erbjuder en personligt anpassad upplevelse. Men forskning från Salesforce 2018 fann att förtroendet för varumärken har sjunkit rejält, då 54 % menar att företag som samlar in personuppgifter inte har kundernas intressen i åtanke1.
Med denna utmaning i åtanke, hur kan marknadsförare leverera smartare, personligt anpassad marknadsföring utan att inkräkta på kundens integritet? Hämta kapitel tre av vår e-bok, Kundupplevelseresan – ett outforskat äventyr, för att ta reda på mer
Effektivisera verksamheten och utforska nya sätt att engagera kunder genom att använda våra digitala kommunikationslösningar
De verktyg du behöver för att få nya kunder. Skapa kraftfulla kampanjer med mätbar respons via flera olika kanaler
Öka effektiviteten och minska antalet misstag genom att automatisera användnings- och registreringsprocessen för kunder