Hantering av kundkommunikation
Effektivisera verksamheten och utforska nya sätt att engagera kunder genom att använda våra digitala kommunikationslösningar
Öka försäljningen genom att prata med kunderna på ett effektivare sätt
Digital Teknik har förändrat kundupplevelsen med fler kontaktpunkter, både online och offline, än någonsin. Letandet efter en smidig kundupplevelse är svår och det är uppenbart varför: 84 % av organisationerna som arbetar för att förbättra kundupplevelsen rapporterar en ökning av intäkter.
Att tillhandahålla en unik kundupplevelse har blivit första prioritet. I linje med strategierna för digital transformation vänder sig marknadsföringsavdelningarna inom alla branscher till automatisering för att få insikter i realtid som kan främja kundengagemanget.
Hämta guiden för att ta reda på hur CCM-tekniken tillhandahåller nästa generations kundupplevelse.
Effektivisera verksamheten och utforska nya sätt att engagera kunder genom att använda våra digitala kommunikationslösningar
Verktygen du behöver för att få nya kunder. Skapa kraftfulla kampanjer med mätbar respons via flera olika kanaler
Öka effektiviteten och minska antalet misstag genom att automatisera användnings- och registreringsprocessen för kunder
Ta reda på hur det digitala har förändrat marknadsföring och hur du kan utnyttja nästa våg
Canon svarar på frågorna som alla CMO:er vill veta om digital transformation
Är data verkligen ”den nya oljan”? Upptäck hur de kan förbättra kundupplevelsen, främja tillväxten och sänka kostnaderna