Affärstransformation

Kartlägg förväntningarna hos moderna kunder

Utforska marknadsledande kundupplevelser

Hämta kapitel 1

Kapitel 1: Kartlägga kundens förväntningar

Läs det första kapitlet i vår e-bok, Kundupplevelsen – ett outforskat äventyr för att upptäcka mer om utmaningarna med dagens kundupplevelse

Hämta kapitel 1

Person studying compass and map

Så konkurrerar du i kundens era

I ”kundens era” har maktbalansen skiftat ordentligt från företag till kund. Det är djungelns lag som råder och det enda sättet att överleva är att delta i ett priskrig eller hitta ett nytt sätt att konkurrera.

Kundupplevelsen har blivit nyckeln till överlevnad, med enorm press på företag att erbjuda en smidig kundupplevelse via flera kanaler. Men för organisationer som hanterar de nya digitala kanalerna blir den här vägen inte enkel. 71 % av företagen säger att det fortfarande är en utmaning att förstå det anslutna beteendet [1].

Hämta det första kapitlet av vår e-bok för att börja kartlägga din resa mot en kundupplevelse som sticker ut.

Liknande lösningar

Upptäck mer

Upptäck hur ditt företag kan leverera bättre kundupplevelser