Affärstransformation

Slipp separerade kundresor för att leverera en ledande kundupplevelse

Så bygger du broar mellan separerade avdelningar

Hämta kapitel 2

Kapitel 2: Ett gemensamt synsätt på kundens resa

Läs det andra kapitlet eller vår e-bok för att få reda på mer om hur du främjar företagssamarbete

Hämta kapitel 2

Rock climbing man leans down to take someone's hand

Vad hindrar dig?

Kunderna vill ha en enhetlig och konsekvent kundupplevelse. Men för många varumärken förblir intern struktur ett hinder för att nå detta mål. Det är vanligt att företag fortfarande hanterar en enskild kundresa i flera olika affärsfunktioner, men eftersom antalet konsumentkontaktpunkter har ökat har även missförstånden och komplexiteten ökat. 40 % av arbetstagarna kan inte tillgodose kundupplevelsemålen eftersom företaget är uppdelat, där varje avdelning har sin egen agenda. Företagen måste bygga fler broar.
 
Upptäck hur du kan slippa separerade data, äldre infrastruktur och skilda avdelningar. Läs kapitel 2 i vår e-bok:Kundupplevelseresan – ett outforskat äventyr

Liknande lösningar

Upptäck mer

Effektivare samarbete och smidigare kundupplevelser