För företag

Hur påverkar kundkommunikationshanteringen tillväxtstrategin idag och i framtiden?

Vi talade med 150 företagsledare i Europa för att skapa en insiktsrapport som kan hjälpa dig att identifiera de nyckelfrågor som driver morgondagens strategier för kundengagemang.

Nästa steg

Forskningen fokuserar på finansiella tjänster, men resultaten gäller för alla företag som bryr sig om hur de interagerar med sina kunder.

Världen förändras och mönster utvecklas ständigt i kundernas beteende som i grunden påverkar hur organisationer strukturerar sina program för medarbetarengagemang.

Vi riktade in oss på viktiga beslutsfattare, vars krav att kommunicera på bred front i en strängt reglerad miljö gör det viktigt men ändå utmanande att förnya kommunikationsutrymmet. Vi tog reda på hur de uppfyller dessa viktiga utmaningar och vilka deras främsta strategiska mål och prioriteringar i kundkommunikationen är i ett föränderligt kundlandskap.

Hämtningsbara filer:

Oavsett om du tillhör de 81% tillfrågade ekonomichefer och IT-chefer som anser att anskaffning av nya kunder är det viktigaste målet i kundkommunikationshantering eller de 79% av kundvårdsansvariga och ekonomichefer som tror att en bättre förståelse av befintliga kunder är viktig, kommer denna unika insiktsrapport att måla upp en fascinerande bild av marknadsföringsstrategier och taktik som hjälper dig att forma morgondagens program för kundkommunikationshantering.

Tack för ditt intresse för Canon. Om du vill ha mer information om våra produkter eller tjänster, fyll i det här formuläret så återkommer vi till dig inom kort

Obligatoriska fält har markerats med en *

Förnamn : *
Efternamn : *
Företag : *
E-postadress : *
Telefon : *
Land : *
Kryssa i rutan för verifiering. *

Genom att skicka in det här formuläret godkänner du våra Villkor och att Canon kontaktar dig.