TEKNIK

Grunderna i fotografering

Lär dig grunderna inom fotografering med dessa praktiska tips och tekniker.

Rekommenderade produkter och paket

  • Kompakt digital

    PowerShot G7 X Mark III

    En ansluten kamera som ger fantastiska filmer och bilder som dina följare kommer att älska.
  • Kompakta systemkameror

    EOS R10

    Ta nästa steg inom fotografering och film med en EOS R-systemkamera som är byggd runt en sensor i APS-C-storlek.
  • Kompakta systemkameror

    EOS R50

    Skapa ditt bästa iögonfallande innehåll med den här EOS R-systemkameran, från skarpa stillbilder till 4K-filmer och livestreaming. Allt i en dedikerad enhet.
  • Kompakta systemkameror

    EOS R8

    Ta steget upp till fotografering och film i fullformat och förverkliga dina kreativa ambitioner.
  • Kompakta systemkameror

    EOS R7

    Utforska naturen med en kamera med sensationell hastighet och bildkvalitet i ett smidigt APS-C-kamerahus som är redo för framtiden.
  • RF-S-objektiv

    RF-S 18-45mm F4.5-6.3 IS STM

    Ett APS-C standardzoomobjektiv för EOS R-serien som är perfekt för vardagssituationer som familj, livsstil, porträtt och helgdagar.
  • RF-S-objektiv

    RF-S 18-150mm F3.5-6.3 IS STM

    Ett APS-C-zoomobjektiv med vidvinkel- till telefunktion i EOS R-serien som är perfekt för resor, natur, sport och livsstil.
  • Standardobjektiv

    RF 50mm F1.8 STM

    Ett kompakt, tyst och lätt 50mm RF-objektiv med fast brännvidd och en stor bländare på f/1,8, vilket passar perfekt för att förverkliga din kreativa vision.
  • Andra tekniker

    Registrera dig för vårt nyhetsbrev

    Få alla de senaste nyheterna och produktinformationen