Skriv ut och dela ovärderliga minnen med Zoemini, Canons minsta och lättaste fotoskrivare

Canon presenterar Zoemini, en liten fotoskrivare i fickformat med ZINK™-teknik (zero ink). Zoemini ansluts smidigt till Canons app Mini Print via Bluetooth® för direktutskrift av foton samt ögonblicksbilder från sociala medier på några sekunder. Personliga foton i format 5 x 7,6 cm (2x3”) skrivs ut direkt från mobiltelefoner, surfplattor eller appar i sociala medier.

Släpp loss kreativiteten och skriv ut personliga foton – varsomhelst, närsomhelst

Canon Zoemini passar alla som gillar att skriva ut och dela speciella eller stämningsfulla ögonblick. Den är en kreativ inspirationskälla med mängder av trendiga filter, ramar och AR-effekter via Canons app Mini Print – som kostnadsfritt kan laddas ner från App Store och Google Play från den 5 september 2018.

Vid speciella familjehändelser, semestrar eller möten med vänner är Canons Zoemini en kreativ följeslagare. Enkel utskrift och självhäftande foton som kan sättas på mobilskal, väskor, speglar och väggar. Eller varför inte dekorera skolväskan med ett fotocollage på vänner, släkt och husdjur eller kanske med en riktigt bra selfie?

Skrivaren ryms i handen eller fickan och finns i tre olika snygga färger: Roséguld/Vitt, Vitt/Silver och Svart/Skiffergrått.

Zoemini behöver inget bläck tack vare ZINK™-teknik. Den har uppladdningsbart batteri och levereras med en startförpackning som består av 10 st Canon ZINK™-fotopapper (med självhäftande baksida, fläck, vatten- och rivtåliga). Mer papper inhandlas i förpackningar om 20 eller 50 ark.

Canons app Mini Print har dessutom en funktion som innebär att man kan skapa större affischer eller bilder av fyra eller nio utskrifter, liksom fler än tio unika mallar för collage som skriver ut ett foto i format 5 x 7,6 cm. Med Canon Zoemini gör man egna och snabba utskrifter av alla minnen – från selfies med retrokänsla till bilder med roliga filter i form av djuransikten.

Canons app Mini Print ansluter till Instagram och Facebook, till Google Photos och Dropbox – kopior av alla minnesvärda ögonblick kan alltså skrivas ut direkt, oavsett var man befinner sig.

Skrivarens vikt är endast 160 g och måtten är 118 x 82 x 19 mm. Försäljningen av Canon Zoemini startar den 5 september 2018.

Mer information om Canons nya Zoemini, finns på: Canon Zoemini

Viktiga fördelar:

• Kompakt, tunn och lätt – ryms i fickan eller i en liten väska
  • Inspirerar till kreativitet via trendiga filter, ramar och AR-effekter
  • Skriver ut tåliga 5 x 7,6 cm (2x3”) stora fotografier med innovativ ZINK™-teknik utan bläck
  • Skriver ut självhäftande bilder för dekoration av väggar, laptops och speglar
  • Ansluts smidigt via Bluetooth® till Canons app Mini Print (iOS och Android)

Medföljer leveransen:

• Canon Zoemini fotoskrivare* (Roséguld/Vit, Vit/Silver och Svart/Skiffergrå)
  • En förpackning Canon ZINK™-fotopapper (10 ark fotopapper och 1 SMART SHEET™)
  • Mikro USB -laddningskabel (USB A till Micro)
  • Snabbguide
  • Föreskrifter

Om Canons app Mini Print
En mobil enhet måste vara ansluten till Canon Zoemini fotoskrivare via Bluetooth® och Canons app Mini Print, som kostnadsfritt finns på App Store och Google Play. Kompatibel med mobila enheter som kör iOS 9.0 eller senare, och Android-enheter som kör Android 4.4 eller senare.

Pris Zoemini: 1490 kr inkl. moms
Säljstart: September 2018