Easy Service Plan för i-SENSYS-laserskrivare och multifunktionsskrivare

När du köper en Easy Service Plan får du support och skydd av högsta kvalitet för din Canonprodukt. Vi erbjuder ett stort urval tjänster i en mängd förkonfigurerade ESP-paket (Easy Service Plan), från installation till reparation och underhåll av din produkt.

Registrering och support

Installations- och utbildningsservice

Kom igång snabbt och utan problem. Serviceplanerna inkluderar nätverksanslutning och inläsning av alla tillämpliga programvaror för enheten. Efter avslutad installation får du grundutbildning i enhetens centrala funktioner, inklusive utskrift.

För att veta mera om TJÄNSTENS OMFATTNING, klicka här:

i-SENSYS - Installation_Utbildning


i-SENSYS skrivare som täcks:


3 års inskicksservice

Ett omfattande servicepaket som ger fullständig trygghet. Om ett problem skulle uppstå repareras enheten utan kostnad på en auktoriserad Canon-serviceverkstad. Serviceplanen inkluderar en kostnadsfri underhållsservice under serviceplanens andra år, samt åtkomst till Canons supportdesk.

För att veta mera om TJÄNSTENS OMFATTNING, klicka här:

i-SENSYS -3 års inskicksservice


i-SENSYS skrivare som täcks:


3 års service på plats nästa dag

Det perfekta sättet att minimera driftsavbrott. Om ett problem skulle uppstå kan kunderna ringa Canons supportdesk. Om problemet inte kan lösas över telefon eller på distans, kommer en kvalificerad tekniker att vara på plats nästa arbetsdag.

För att veta mera om TJÄNSTENS OMFATTNING, klicka här:

i-SENSYS - 3 års service på plats nästa dag


i-SENSYS skrivare som täcks:

3 års service på plats nästa dag – A

3 års service på plats nästa dag – B

3 års service på plats nästa dag – C

3 års service på plats nästa dag – D

Varför ska jag köpa en Easy Service Plan?

● Valuta för pengarna – Canon tar hand om allt du behöver för att du ska få ut mesta möjliga av din produkt – inklusive installation, utbildning och service på plats
● Bestämd avtalstid – så att du enkelt kan beräkna och budgetera produktens totalkostnad under investeringens livslängd

● Hjälp när du behöver – med tillgång till call center och helpdesk för support, rådgivning och problemlösning
● Maximal avkastning på investering – eftersom maskinvaran får rätt underhåll och support
● Omfattande produkttäckning – inklusive servicedelar och arbete (villkorat med god användning)

  • Canon
  • Easy Service Plan för i-SENSYS-skrivare