När du köper en Easy Service Plan får du support och skydd av högsta kvalitet för din Canonprodukt. Vi erbjuder ett stort urval tjänster i en mängd förkonfigurerade ESP-paket (Easy Service Plan), från installation till reparation och underhåll av din produkt.
3 års utbytesservice
Det perfekta sättet att minimera avbrott i din verksamhet. Om ett problem skulle uppstå kan kunderna ringa Canons supportdesk. Om problemet inte kan lösas på telefon eller distans ordnar vi en utbytesprodukt, som är ny eller i skick som ny. Vi försöker ordna leverans och hämtning av den felaktiga produkten inom 48 timmar.
För att veta mera om TJÄNSTENS OMFATTNING, klicka här:
imageFORMULA-3 års utbytesservice
imageFORMULA scanners som täcks: |
||
P-208II | P-215II | DR-F120 |
DR-C225 II | DR-C225W II | DR-C230 |
DR-S130 | DR-M140 | DR-M160II |
DR-M260 | DR-M240 | DR-S150 |
ScanFront 400 |
Installation och utbildningsservice – för nätverksscannrar
Få en perfekt start. Låt en kvalificerad servicetekniker komma till dig och sätta upp och installera scannern och dessutom utbilda dig om hur enheten används: scanningsfunktioner och säkerhetsfunktioner.
För att veta mera om TJÄNSTENS OMFATTNING, klicka här:
imageFORMULA-Installation och utbildnings
imageFORMULA scanners som täcks: |
||
ScanFront 400 | ScanFront 330 |
Installationsservice – för avdelningsscannrar samt scannrar för små och mellanstora produktionsvolymer
Kom igång snabbt med enkel installation som innefattar grundutbildning så att användare kan börja scanna så snart som möjligt.
För att veta mera om TJÄNSTENS OMFATTNING, klicka här:
imageFORMULA - Installation – scannrar
imageFORMULA scanners som täcks: |
||
DR-M1060 | DR-6010C | DR-6030C |
DR-G1100 | DR-G1130 | DR-G2090 |
DR-G2110 | DR-G2140 | DR-X10C |
CR-50 | CR-L1 | CR-L1 UV |
● Valuta för pengarna – Canon tar hand om allt du behöver för att du ska få ut mesta möjliga av din produkt – inklusive installation, utbildning och service på plats
● Bestämd avtalstid – så att du enkelt kan beräkna och budgetera produktens totalkostnad under investeringens livslängd
|
● Hjälp när du behöver – med tillgång till call center och helpdesk för support, rådgivning och problemlösning
● Maximal avkastning på investering – eftersom maskinvaran får rätt underhåll och support
● Omfattande produkttäckning – inklusive servicedelar och arbete (villkorat med god användning)
|