När du köper en Easy Service Plan får du support och skydd av högsta kvalitet för din Canonprodukt. Vi erbjuder ett stort urval tjänster i en mängd förkonfigurerade ESP-paket (Easy Service Plan), från installation till reparation och underhåll av din produkt.
3 års service på plats nästa dag
Kunder kan ringa Canons supportdesk om ett problem skulle uppstå eller om de behöver hjälp. Om problemet inte kan lösas över telefonen, eller på distans, kommer en kvalificerad tekniker att vara på plats nästa arbetsdag. Användarna får också tillgång till en helpdesk.
För att veta mera om TJÄNSTENS OMFATTNING, klicka här:
imagePROGRAF - 3 års service på plats nästa dag imagePROGRAF - 3 års service på plats nästa dag_MFP
imagePROGRAF skrivare som täcks: |
||
PRO-1000 | PRO-2000 | PRO-2100 |
PRO-4000 | PRO-4100 | PRO-4000S |
PRO-4100s | PRO-6000 | PRO-6100 |
PRO-6000S | PRO-6100S | TX-2000 |
TX-2100 | TX-3000 | TX-3100 |
TX-4000 | TX-4100 | TX-3000MFP T36 |
TX-3100MFP Z36 | TX-4000MFP T36 | TX-4100MFP Z36 |
TM-200 | TM-200MFP L24ei | TM-205 |
TM-300 | TM-300MFP L36ei | TM-300MFP T36 |
TM-300MFP Z36 | TM-305 | TM-305 MFP T36 |
TM-305MFP Z36 | TA-20 | TA-30 |
Installations- och utbildningsservice
Här ingår installation av maskinvara, tillbehörsprogramvara (bl.a. skrivardrivrutin), laddning av bläck och media samt anslutning via nätverk eller USB. Standardutbildningen täcker in de viktigaste funktionerna samt dagligt underhåll och felsökning.
För att veta mera om TJÄNSTENS OMFATTNING, klicka här:
imagePROGRAF - Installations- och utbildning imagePROGRAF - Installations- och utbildning_MFP
imagePROGRAF skrivare som täcks: |
||
PRO-1000 | PRO-2000 | PRO-2100 |
PRO-4000 | PRO-4100 | PRO-4000S |
PRO-4100s | PRO-6000 | PRO-6100 |
PRO-6000S | PRO-6100S | TX-2000 |
TX-2100 | TX-3000 | TX-3100 |
TX-4000 | TX-4100 | TX-3000MFP T36 |
TX-3100MFP Z36 | TX-4000MFP T36 | TX-4100MFP Z36 |
TM-200 | TM-200MFP L24ei | TM-205 |
TM-300 | TM-300MFP L36ei | TM-300MFP T36 |
TM-300MFP Z36 | TM-305 | TM-305 MFP T36 |
TM-305MFP Z36 | TA-20 | TA-30 |
Avancerad utbildningsservice
En halv dags utbildning som ger goda kunskaper i produktens och den installerade programvarans funktioner plus felsökning. Här ingår skrivarmenyer, rengöring/utbyte av skrivarhuvuden, laddning av media, grundläggande och avancerade funktioner i skrivardrivrutinen för Windows/Macintosh samt relevanta tillbehörsprogram. Täcker även in funktionerna i PosterArtist LT*. [*] Om kunden köpt den fullständiga versionen av PosterArtist kommer den att läsas in och konfigureras i stället för LT-versionen.
För att veta mera om TJÄNSTENS OMFATTNING, klicka här:
imagePROGRAF - Avancerad utbildning
imagePROGRAF skrivare som täcks: |
||
PRO-1000 | PRO-2000 | PRO-2100 |
PRO-4000 | PRO-4100 | PRO-4000S |
PRO-4100s | PRO-6000 | PRO-6100 |
PRO-6000S | PRO-6100S | TX-2000 |
TX-2100 | TX-3000 | TX-3100 |
TX-4000 | TX-4100 | TX-3000MFP T36 |
TX-3100MFP Z36 | TX-4000MFP T36 | TX-4100MFP Z36 |
TM-200 | TM-200MFP L24ei | TM-205 |
TM-300 | TM-300MFP L36ei | TM-300MFP T36 |
TM-300MFP Z36 | TM-305 | TM-305 MFP T36 |
TM-305MFP Z36 | TA-20 | TA-30 |
* Om kunden köpt den fullständiga versionen av PosterArtist kommer den att läsas in och konfigureras i stället för LT-versionen.
● Valuta för pengarna – Canon tar hand om allt du behöver för att du ska få ut mesta möjliga av din produkt – inklusive installation, utbildning och service på plats
● Flexibla avtal – omfattar flera tidsperioder, så att du vet
den totala kostnaden för produkten och tjänsten och enkelt kan budgetera över hela investeringens livslängd. |
● Hjälp när du behöver – med tillgång till call center och helpdesk för support, rådgivning och problemlösning
● Maximal avkastning på investering – eftersom maskinvaran får rätt underhåll och support
● Omfattande produkttäckning – inklusive servicedelar och arbete (villkorat med god användning)
|