Alla Canon-nätverkskameror avsedda för och köpta inom Europeiska ekonomiska samarbetsområdet ("EES" – dvs. EU, Island, Liechtenstein, Norge) samt Schweiz, omfattas av Canons garanti för nätverkskameror. Canon garanterar att åtgärda eventuella fel utan kostnad (regler och villkor tillämpas – se nedan) om den nya produkten visar sig vara defekt inom garantiperioden.
Canons garanti för nätverkskameror består av olika tjänster och erbjudanden, och det erbjudande som gäller för dig bestäms av din plats, när du köpte produkten och vilken produkt som du köpte. Tjänsteerbjudanden är de följande:
För produkter utanför gällande garantivillkor eller tidsperiod samt för skador eller reparationer som inte täcks av garantin, finns en avgiftsbelagd reparation tillgänglig som kan erhållas genom att returnera produkten till en Canon-auktoriserad serviceleverantör för nätverkskameror.
Kostnadsfria garantitjänster erhålls endast vid uppvisande av originalfakturan/kvittot/inköpsbeviset som utfärdades till slutanvändaren. Canon förbehåller sig rätten att neka garantiservice om denna information inte är fullständig, har tagits bort eller ändrats efter det ursprungliga inköpet av produkten av slutanvändaren.
Tabellen nedan listar de länder som erbjuder Canons garanti för nätverkskameror. Se de fullständiga villkoren för Canons garanti för nätverkskameror för mer information
Du hittar kontaktinformation för varje land nedan och vilken servicenivå som är tillgänglig.
Observera att där så är möjligt tillhandahålls utbyte på platsen-garantin endast för kvalificerade produkter.
Land | Kontaktuppgifter till kundtjänst | Tillgängliga garantitjänster för Canons nätverkskameror
|
Österrike | AXIS Österrike | Inskicksservice/Utbyte på plats
|
Belgien | Inskicksservice/Utbyte på plats | |
Bulgarien
|
AXIS Bulgarien
|
Skicka in
|
Cypern
|
AXIS Cypern
|
Skicka in |
Tjeckien | Inskicksservice/Utbyte på plats | |
Danmark | Inskicksservice/Utbyte på plats | |
Estland
|
AXIS Estland
|
Inskicksservice/Utbyte på plats |
Finland | Inskicksservice/Utbyte på plats | |
Frankrike | Inskicksservice/Utbyte på plats | |
Tyskland | Inskicksservice/Utbyte på plats | |
Grekland
|
AXIS Grekland
|
Skicka in |
Ungern | Inskicksservice/Utbyte på plats | |
Island
|
AXIS Island
|
Skicka in |
Irland | Inskicksservice/Utbyte på plats | |
Italien | Inskicksservice/Utbyte på plats | |
Lettland
|
AXIS Lettland
|
Inskicksservice/Utbyte på plats |
Litauen
|
AXIS Litauen |
Inskicksservice/Utbyte på plats |
Luxemburg | AXIS Luxemburg | Inskicksservice/Utbyte på plats |
Malta
|
AXIS Malta | Inskickning |
Norge | Inskicksservice/Utbyte på plats | |
Polen | Inskicksservice/Utbyte på plats | |
Portugal | Inskicksservice/Utbyte på plats | |
Rumänien
|
AXIS Rumänien | Skicka in |
Slovakien | Inskicksservice/Utbyte på plats | |
Slovenien | AXIS Slovenien | Skicka in |
Spanien | Inskicksservice/Utbyte på plats | |
Sverige | Inskicksservice/Utbyte på plats | |
Schweiz |
AXIS Schweiz (franska)
|
Inskicksservice/Utbyte på plats |
Nederländerna | Inskicksservice/Utbyte på plats
|
|
UK | Inskicksservice/Utbyte på plats |
Kontakta oss om du behöver support via telefon eller e-post
Registrera din produkt och hantera ditt Canon-ID-konto
Hitta ett reparatiosnscenter och annan användbar information om vår reparationsprocess