Kontakta oss
Kontakta oss om du behöver support via telefon eller e-post
Krav för att skriva ut med Google Cloud Print
Du måste ha ett aktivt Google-konto för att kunna registrera skrivaren för Google Cloud Print, dessutom krävs användarnamn och lösenord för att slutföra installationen. Om du inte har ett aktivt Google-konto går du till registreringssidan för Google-konto och följer anvisningarna på skärmen för att skapa ett konto.
Om du vill använda Google Cloud Print-tjänsten måste skrivaren vara ansluten till internet. Om du behöver hjälp med att konfigurera anslutningen kan du läsa i PIXMA MG7140 installationsanvisning för trådlös anslutning.
Följ anvisningarna nedan för att registrera skrivaren för Google Cloud Print.
Google Cloud Print™ är ett registrerat varumärke som tillhör Google Inc.
Om du inte längre vill använda skrivaren med Google Cloud Print-tjänsten kan du avregistrera den genom att utföra följande anvisningar:
Google Cloud Print™ är ett registrerat varumärke som tillhör Google Inc.
Kontakta oss om du behöver support via telefon eller e-post
Registrera din produkt och hantera ditt Canon-ID-konto
Hitta ett reparatiosnscenter och annan användbar information om vår reparationsprocess