Insiktsrapport: Utforska tryckets framtid
Utforska hur nuvarande konsumentbeteenden, attityder och teknik formar framtida trender och hur tryckerier kan använda dessa lärdomar för att förbättra nuvarande och framtida planering.
Här är vår expertpanel
Benjamin Talin
Benjamin Talin är grundare av MoreThanDigital, en av de 15 största företagsplattformarna över hela världen. Bland Benjamins kunder finns bland annat Google, samt 16 regeringar och departement över hela världen, och han sitter för närvarande i tre EU-kommissioner.
Murray Grubb
Murray Grubb har över 20 års erfarenhet av transformation och digitalisering som sträcker sig över ett brett spektrum av IT- och kommunikationsdiscipliner. Murray anlitas som konsult av ett antal AI-institutioner och ger råd om alla former av teknisk modernisering, framtidsanpassad teknik och transformation.
Beate van Loo-Born
Beate van Loo-Born är chef för finansiella tjänster, data och klimatekonomi med över 20 års erfarenhet inom europeiska, asiatiska och amerikanska finanscentrum. Beate strävar efter att skapa en global positiv inverkan för organisationer, människor och planeten och tillämpar sin expertis inom hållbarhet, ekonomi och data för att leverera strategiska lösningar.
Rafael Rodrigues
Rafael Rodrigues har erfarenhet av produkthantering från en ledande tillverkare av digitala tryckpressar, där han arbetade med nya affärsinitiativ som rör framtidens tryck. Under hans senaste befattningar har Rafael utvecklat e-handelsplattformar, AI-baserade lösningar och han arbetar för närvarande med en framtidsstrategi för ett konsumentelektronikföretag.
Insiktsrapport om tryckets framtid – översikt
Mathew Faulkner (Canon Europa) presenterar framtidsforskarna som vi samarbetar med och de ämnen vi utforskar tillsammans för att vägleda och informera om nuvarande och framtida beslutsfattande.
Rapport: Utforska tryckets framtid
Ange bara dina kontaktuppgifter så tillhandahåller vi det här innehållet kostnadsfritt och utan ytterligare krav. Vi strävar efter att inspirera och stötta kontinuerlig företags- och teknikinnovation med digitalt tryck.
Viktiga ämnen
Tryckets unika säljargument i en digital värld
Hur de unika egenskaperna och styrkorna hos tryck kan och bör användas för att generera nya möjligheter och intäktsflöden trots den uppfattade obevekliga övergången till digital kommunikation.
Tryck, identitet och status
Hur tryckkommunikation kan knytas an till konsumenter och tillgodose deras behov av mycket relevant och tillförlitlig information, där fysiska och digitala världar samexisterar.
Vikten av AI
AI:s roll nu och i framtiden betraktas objektivt, särskilt hur den kan förbättra den monetisering av data som samlas in av tryckerier eftersom tryckt material genererar uppmärksamhet och stimulerar mänsklig kontakt.
Förbli hållbar
Vikten av att främja hållbarheten hos digitalt tryck och hur de bästa miljöaspekterna och bästa praxis även kan spara tid och pengar för organisationer.
Partnerskap, samarbete och support
Tryckerier och deras kunder bör fokusera på samarbete för att uppnå ömsesidiga fördelar och hur Canon aktivt bidrar i hela värdekedjan med många praktiska initiativ.