XEED 4K600STZ Still Lens Promo
alt text goes here

3 ÅRS LAMPGARANTI*

Köp och registrera en kvalificerad Canon-projektor och gör anspråk på Canons 3-åriga projektorlampgaranti.

*Gäller för de kvalificerade produkter som anges nedan

*Villkor gäller

Registrera din 3-åriga lampgaranti

Köp och registrera någon av våra utvalda XEED-, LV- och LX-projektorer för att få 3 års garanti och i händelse av fel på en lampa kan du kostnadsfritt få en ny lampa.

REGISTRERA DIG NU

* Villkor gäller

Giltiga produkter

Utvalda LX-projektorer

Vanliga frågor och svar:

F: När får jag ersättningslampan till min projektor?

Vi strävar efter att ge dig en ersättningsprojektorlampa inom 10 arbetsdagar efter mottagandet av en giltig ansökan.

F: Hur ska jag veta om min begäran försenas på grund av felaktig information eller uppgifter som saknas?

När du har registrerat dig för Canons 3-åriga projektorkampanj skickas eventuella begäranden om ytterligare information till dig via e-post.

Om du vill ha mer detaljerad information eller om du har problem med din ansökan klickar du HÄR och använder dina personliga inloggningsuppgifter som skickades via e-post till dig när vi tog emot din ansökan.

F: Vad är ett giltigt inköpsbevis?

Canon godkänner följande objekt som inköpsbevis: ett giltigt kvitto, onlinebeställning eller faktura.

F: Vilka format kan användas för att överföra dokument som en del av registreringsprocessen och finns det några storleksbegränsningar?

Du kan endast överföra JPG-, TIF- och PDF-filer och filen får inte vara större än 4 MB.

Mer information om hur du gör detta finns i videon ”Överföra dokument

F: Vilka transaktioner/produkter ingår inte i det här garantierbjudandet?

Sammanfattningsvis är undantagen följande:
1. Produkter som inte ingår i kampanjen (ovan visas en fullständig lista över kampanjprodukterna)
2. Produkter som har köpts utanför kampanjens giltighetsdatum eller giltighetsområde.
3. Begagnade, renoverade eller reparerade produkter eller produkter som är förfalskade eller gör intrång i de immateriella rättigheterna som på något sätt tillhör Canon-gruppen av företag (till exempel, inklusive, men inte begränsat till, ”parallella/grå” produkter som är äkta Canon-produkter och som säljs utanför den avsedda marknad till rabatterat pris). Mer information om att få åtkomst till serienummerkontrollen finns i avsnittet nedan.

De fullständiga undantagen beskrivs i villkoren.

F: Var finns produktens serienummer?

Om du vill hitta serienumret klickar du på länken HÄR, så kan du läsa om var det sitter på din(a) produkt(er). Förväxla inte serienumret med EAN-numret/streckkoden. Serienumret finns på själva produkten.

F: Varför kan jag inte logga in på webbplatsen och följa min ansökan?

Det kan bero på ett av flera skäl:
• Använd inloggningsuppgifterna som skickades via e-post till dig när du skickade in din ansökan. Om du inte fått e-postmeddelandet kontrollerar du din skräppost.
• Observera att inloggningsuppgifterna är skiftlägeskänsliga, så kontrollera att du anger dem exakt (med versaler/gemener).
• Om du har glömt ditt lösenord kan du välja att återställa ditt lösenord HÄR.