Tänk på att Axis Communications i Canon-koncernen nu är ansvarig för service och support av Canon-nätverkskameror Om du behöver hjälp med din nätverkskamera kan du kontakta Axis Communications.
När det gäller andra affärsprodukter kan du kontakta oss antingen via telefon eller på e-postadressen nedan för hjälp med din produkt eller fråga.
Innan du kontaktar oss kan du besöka vår supportavdelning på webben, som innehåller produktspecifika drivrutiner, programvara, användarhandböcker, inbyggd programvara, vanliga frågor och annat användbart innehåll som kan hjälpa dig med din fråga.
![]() |
För allmän produktsupport:
Läs informationen nedan innan du ringer oss:
Ring oss på 077 - 444 42 42*
Måndag–fredag: 08:00–17:00
Om du behöver hjälp med att hitta serienumret, besök sidan så här hittar du serienumret. *Samtalen kostar som ett lokalsamtal beroende på ditt abonnemang och din mobiloperatör. Kontakta din mobiloperatör om du vill veta mer om dina samtalskostnader. |
![]() |
Skicka ett e-postmeddelande till se@support.canon-europe.com
Ange uppgifterna nedan, så hjälper vi dig så snart som möjligt:
|
Produktsupport för Canon:
Om du behöver support för en Canon-produkt går du till sidan med Canon-kontakter. |
Viktigt meddelande!
Vissa internetleverantörer blockerar svar som kan uppfattas som oönskade meddelanden. För att garantera att din förfrågan besvaras rekommenderar vi att du lägger till donotreply@support.canon-europe.com i din adressbok.