no business

Kontakta support

Tänk på att Axis Communications i Canon-koncernen nu är ansvarig för service och support av Canon-nätverkskamerorOm du behöver hjälp med din nätverkskamera kan du kontakta Axis Communications

När det gäller andra affärsprodukter kan du kontakta oss antingen via telefon eller på e-postadressen nedan för hjälp med din produkt eller fråga.

Innan du kontaktar oss kan du besöka vår supportavdelning på webben, som innehåller produktspecifika drivrutiner, programvara, användarhandböcker, inbyggd programvara, vanliga frågor och annat användbart innehåll som kan hjälpa dig med din fråga.

Picture_Phone

Ring oss på 077 - 444 42 42*

Måndag–fredag: 08:00–17:00

  • För att hjälpa oss ber vi dig ha enhetens serienummer till hands.

Om du behöver hjälp med att hitta serienumret, besök sidan så här hittar du serienumret.

*Samtalen kostar som ett lokalsamtal beroende på ditt abonnemang och din mobiloperatör. Kontakta din mobiloperatör om du vill veta mer om dina samtalskostnader.

Picture_Email

Skicka ett e-postmeddelande till se@support.canon-europe.com

Ange uppgifterna nedan, så hjälper vi dig så snart som möjligt:



Observera att alla uppgifter som lämnas i e-postmeddelandet endast kommer att användas för att besvara din fråga. Dina personliga uppgifter kommer inte att användas i marknadsföringssyfte eller för att informera dig om andra produkter och tjänster som kan vara av intresse för dig.

Viktigt meddelande!

Vissa internetleverantörer blockerar svar som kan uppfattas som oönskade meddelanden. För att garantera att din förfrågan besvaras rekommenderar vi att du lägger till donotreply@support.canon-europe.com i din adressbok.

Feedback

Hjälp oss att förbättra vår service genom att delta i en kort undersökning baserad på dina upplevelser av Canons supportwebbplats.

Delta i vår undersökning Nej tack