Kontakta support
Vi finns här för att svara på dina frågor, lösa problem och hjälpa dig på vägen om du behöver en reparation.
Välj ett alternativ nedan för att få den hjälp du behöver.
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
Detta inträffade eftersom de berörda skrivarna får åtkomst till en tredjepartsserver via internet när skrivaren slås på. Den 30 maj ökade mängden data som returnerades från tredjepartsservern.
Följaktligen kunde inte skrivaren bearbeta data och stängde därför av omedelbart efter att den slagits på. Beroende på modell stängdes skrivaren av och slogs på igen upprepade gånger.
Den 7 juni 2022 ändrades den mängd data som returneras av tredjepartsservern till en mängd som den berörda skrivaren kan bearbeta. Det innebär att de berörda skrivarna slås på och fungerar som de ska.
Den inbyggda programvaran med korrigerad kontroll av databearbetning har lanserats som förberedelse för framtida ändringar av internetmiljön.
Vi rekommenderar att du uppdaterar den inbyggda programvaran i skrivaren till den senaste versionen.
Skrivarens inbyggda programvara kan uppdateras via nätverket med hjälp av själva enheten eller med verktyget Updater som kan hämtas på fliken för inbyggd programvara för produkten. Välj en av metoderna för att uppdatera den inbyggda programvaran för din produkt nedan.
Kontrollera att anspråksnumret du angav är korrekt. Om du vill ha mer information kan du kontakta oss via e-post på cashback@claim-lookup.com eller ringa oss på +46 8 519 923 69.
Granska din profil och uppdatera dina uppgifter genom att klicka nedan:
Vi börjar med att identifiera din produkt
Ta reda på mer om de tjänster vi erbjuder och välj sedan din produkt nedan för att påbörja din servicebegäran.
Obs! Tjänsterna är endast tillgängliga för utvalda kameror, objektiv och videoprodukter.
Se till att din utrustning alltid fungerar med ett urval av paket för produktvård, bland annat rengöring, kontroll och justeringar.
Förbättra prestanda hos utvalda Canon EOS-, Cinema EOS- och XA/XF-kameror så att du kan förmedla mer fängslande stories.
Vi börjar med att identifiera din produkt
Använd formuläret nedan för att definiera din förfrågan
Välj bland alternativen nedan för att hjälpa till att kategorisera ditt ärende på Canon Store