Reparationsprocess
Priser, process och formulär för reparation. Läs vår reparationsprocess innan du skickar in produkten för reparation.
Canon Factory Service Centre (FSC) ägs av Canon. Som tillverkare av Canon-produkter vill vi att våra kunder ska få bästa möjliga kundservice och support.
Canon FSC har välutbildade tekniker, de senaste verktygen och en toppmodern verkstad. Allt är förberett för att vi ska kunna erbjuda våra kunder ett brett utbud av tjänster för hela Canons produktsortiment..
Beroende på om du är företag eller konsument kan du boka reparation av din produkt enligt följande:
Om du är konsument:
Om din kommersiella garantiperiod från Canon har gått ut eller om felet inte omfattas av den, erbjuder vi ett antal betalbara reparationsalternativ (antingen reparation till fast pris, maxpris eller kostnadsförslag) beroende på produkten.
Alla våra betalbara reparationsalternativ omfattas av våra villkor för service och reparation.
Priser, process och formulär för reparation. Läs vår reparationsprocess innan du skickar in produkten för reparation.
Canon Giessen GmbH
Factory Service Center
Canonstraße 1
35394 Gießen
Telefon: +46 8 519 923 69
Måndag till fredag: 08:00–12:00 och 13:00–15:30
Läs våra villkor för service och reparation innan du skickar in produkten till en av Canons fabriksserviceverkstäder.
Kontakta oss om du behöver support via telefon eller e-post
Registrera din produkt och hantera ditt Canon-ID-konto
Hitta ett reparatiosnscenter och annan användbar information om vår reparationsprocess